פנקסי צ'קים בהדפסה אישית

עיצוב פנקסי צקים בהדפסה אישית דרך בית דפוס

קשה לחשוב על התנהלות עסקית ללא שימוש בפנקסי צ'קים. פנקסי צ'קים הם אחד האמצעים העיקריים בהעברות כספים, ומשום כך צריך להקפיד על מספר כללים הקשורים בהפקת הפנקס ובשימוש בו. כיוון שמדובר בנושאים כספיים הרי שיש חשיבות עליונה לכל מה שקשור בבטיחות, כדי שלא ייווצר אפילו סיכוי קטן לזיוף של צ'ק.

בדרך כלל (ובמגזר הפרטי כמעט תמיד) ניתן להזמין פנקסי צ'קים מסניף הבנק, ובמקרה כזה הם מעוצבים בצורה סטנדרטית. למעשה עד תחילת שנות השמונים זו הייתה האפשרות היחידה, אך מאז שונה החוק וכיום יכול כל אחד להדפיס צ'קים לעצמו בבית דפוס או אפילו במדפסת ביתית. בעלי עסקים רבים אינם רוצים להסתפק בפנקס צ'קים חסר אופי ומעדיפים להדפיס פנקסי צ'קים מעוצבים אשר כוללים את הלוגו של החברה וכדומה. כיום אפשר למצוא חברות אשר מעניקות שירותי הדפסה של פנקסים לעסקים, והשימוש בשירותיהן הולך וגובר עם העלייה המתמדת במודעות לחשיבותו של כל תחום העיצוב ככלי שיווקי.

כדאי לזכור כי למרות שכל בית דפוס דיגיטאלי יכול להדפיס פנקסי צ'קים לעצמו, עדיין ישנן הגבלות רבות שמטיל כל בנק על ההדפסה כדי לשמור על הבטיחות. הבנק יכול לקבוע פרמטרים כגון סוג הנייר או סוג הצבע שבהם יש לעשות שימוש בעת הדפסת הצ'קים. בנוסף ישנם אמצעים שונים אשר נועדו למניעת זיוף צ'קים, והבנק יכול לחייב את המדפיס להשתמש באמצעים אלו ואחרים. חשוב מאוד להדגיש כי ללא עמידה בדרישות הבנק לא יהיה ניתן להשתמש באותם צ'קים.

חברת אינטרצ'ק הינה חברה מובילה בתחום של הדפסת צ'קים לחברות ועסקים בישראל.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קטגוריות מאמרים