הדפסת צ'קים דיגיטלית לארגונים - פנקסי צ'קים לארגון מודפסים בבית דפוס

השימוש בצ'קים הוא חלק בלתי נפרד מחיינו הפרטיים והתעסוקתיים. אנחנו עושים שימוש בצ'קים להעברת סכומים קטנים כגדולים וכמעט תמיד מחזיקים פנקס צ'קים בארנק. הפנקס שמשמש אותנו מוגבל בכמות מסוימת של צ'קים וכשהוא נגמר- אנחנו פונים להדפסת פנקסי צ'קים נוספים.

הזמנת פנקסי צ'קים לעסקיםלמרות שהצורה הנפוצה ביותר של הדפסת צ'קים היא באמצעות הבנק, החוק הישראלי מותיר הדפסה עצמית של פנקס הצ'קים כך שלמעשה כל אדם יכול להדפיס פנקסי צ'קים אפילו במדפסת הביתית שלו. לבנק יש מגבלות רבות בכל מה שנוגע להדפסה של צ'קים, אך למרבה הצער גם הפתרון הביתי לא מספק מענה על כל הבעיות. מה שמאפשר- לאנשים שמעוניינים לייעל ולזרז את התהליך, ובמיוחד- לאלה שרוצים להזמין פנקס צ'קים בהתאמה אישית ולא על סמך שבלונה קיימת- עומדת אפשרות של הדפסה דיגיטלית של פנקסים באמצעות בית דפוס עצמאי.

הדפסת פנקסי צ'קים באופן דיגיטלי לבעלי עסקים

אינטרצ'ק הוא בית דפוס המתמחה בהדפסת צ'קים דיגיטלית. עשרים שנות וותק סייעו לנו להקים עבורכם את השירות המקיף, היסודי והבטיחותי ביותר- כך שאתם תוכלו ליהנות מפנקס צ'קים חדש ומותאם לכם אישית, בלי לדאוג, לחכות או להוציא כסף מיותר.

הדפסת צ'קים היא תהליך פשוט ברמת הביצוע, אך מורכב הרבה יותר מבחינת ההכנה והטיפול בכל האספקטים הרלוונטיים. צ'ק הוא מוצר שמתלווה אליו סיכון רב, ולכן חשוב מאוד לוודא שהוא מאובטח ברמה המקסימלית- דבר שלא תמיד מתאפשר בהדפסה עצמית.

אינטרצ'ק הוא בית דפוס המצויד במיטב הטכנולוגיה המובילה בעולם, וזאת במטרה לספק לכם את הצ'קים הטובים ביותר. עבודתנו נעשית תוך התייחסות למכלול שלם של פרמטרים שמטרתם להעניק לכם את הצ'ק המאובטח ביותר, תוך ווידוא מלא שהוא מוגן מפני זיופים והעתקות. העבודה שלנו נעשית בשיתוף פעולה מלא מול הבנקים ועמידה מוחלטת בדרישות הבטיחות שלהם.

הדפסת פנקסים מעוצבים עם חברת אינטרצ'ק בע"מ

מעבר לפן הבטיחותי של הדפסת צ'קים כמובן שיש לקחת בחשבון גם את הפן העיצובי מיתוגי של צ'קים בהזמנה אישית. באינטרצ'ק, תוכלו להנות מפנקס הצ'קים המושלם, וזאת לאחר שהצבעים, הלוגו ועיצוב הצ'ק נבחרו בקפידה.

אינטרצ'ק דואגת גם לפן האדמיניסטרטיבי ומתחייבת לשמור על סטנדרטים נוחים ונגישים בכל מה שנוגע לעלויות וזמן עבודה.

דוגמאות לעיצוב השיקים שלנו

הזמנת צ’קים מודפסים באופן עצמאי מבתי דפוס

האם ידעתם כי החוק בישראל מאפשר להדפיס צ’קים באופן עצמי ולא חייבים לפנות לבנק כדי להזמין פנקסי צ’קים? אם גם אתם מעוניינים להדפיס צ’קים איכותיים, ממותגים ובטוחים עם לוגו של החברה, תוכלו לפנות לבית דפוס המתמחה בכך, וליהנות מפתרון מאובטח המתאים גם לצרכי מיתוג העסק. כבעלי עסק עליכם לבחור בפתרון המתקדם והאיכותי ביותר שמונע מעשי מרמה ומאפשר לכם לעבוד בשקט ובביטחון מלא עם הצ’קים של העסק.

הזמנת צ’קים מודפסים לארגון או הדפסה באופן באופן עצמאי?

כל ארגון או חברה הצורך כמות גדולה של צ’קים, יכול לבחור אם הוא יפנה לחברה המאפשר הזמנה של פנקסי צ’קים מודפסים המגיעים  לארגון כבר מוכנים, או לבחור אופציה של  הדפסה באופן באופן עצמאי. הדפסה באופן עצמאי דורשת מכונה להדפסת צ’קים ותוכנה מתאימה, אך יש חברות אשר מעדיפות את הדרך הזו גם כן.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם