הדפסת רול אפ עם נוכחות שיווקית

רול-אפ הוא דרך מצוינת לשתף מסרים יצירתיים ולהניע תנועה. אנחנו באינטרצ'ק יוצרים במה לנוכחות העסק שלך על ידי הפקת רול אפים איכותיים!
אנו מעצבים ומייצרים פוסטרים איכותיים בפורמט גדול. כאלה שיבלטו וימשכו קהל בכנסים ובנקודות מכירה.
עם טכנולוגיית ההדפסה הטובה ביותר, אנו מוודאים שהמסר שלך הוא הדבר היחיד שחשוב.

הדפסת רול אפ עם אינטרצ'ק

האם כדאי שיהיה רול אפ לעסק?

מלבד היתרונות המכירתיים הבולטים של הפקת הרול אפ, יש למוצר הזה יתרון משמעותי נוסף המורכב מ-2 בעצם. הגודל מחד, וקלות הניוד שלו מאידך.
מצד אחד הוא נפתח והופך לשלט שיווקי גדול ובולט בכל חלל שיווקי או מכירתי. ומצד שני, כאשר האירוע מסתיים, תוך 2 דקות הוא הופך לתיק צד קטן וקל לנשיאה. ובנוסף, אין צורך בחיבור לחשמל או תליה. הרול אפ עומד בפני עצמו!

עיצוב רול אפ – שיווק נכון שמייצר נוכחות

רול אפ שעוצב נכון עבור העסק, בדרך כלל כולל תמונה עם מסר חד המועבר מתוך התמונה על ידי מילים בודדות אשר עשויות להכיל את סלוגן החברה. אין ספק שגם לוג החברה או העסק צריך להופיע בו.
עיצוב הרול אפ הוא שלב חשוב מאין כמותו. שכן הוא יוצג בחללים בהם כל אחד מהעסקים ינסה למשוך אליו את הלקוחות. מסר חד וברור יכול לעשות את ההבדל.

הדפסת רול אפ איכותית

איכות הדפסת הרול אפ לא פחות חשובה מהעיצוב.
הדפסת רול אפ איכותית תשפיע ישירות על נראות המוצר בסופו. הרי שאם הוקעה חשיבה יצירתית בעיצוב, לא תרצו שאיכות ההדפסה תפגע בסופו של דבר ביכולת השיווק והמכירה שלו.
לקוח פוטנציאלי שיחלוף על פני העסק שלכם ויראה את הרול אפ, יבין מהר מאד האם השקעתם במוצר הזה מחשבה, עיצוב וכמובן אם הוא איכותי או לא.

רול אפ – מחיר

מחיר הרול-אפים תלוי בגודלם ובאיכותם. ישנם 3 גדלים נפוצים: סטנדרטי, רחב יותר, וענק.
אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר להפקת רול אפ באיכות חסרת תקדים ובמחיר משתלם במיוחד.

התקשרו: 1-800-365-365 

עם הרול-אפים החדשניים והרב-תכליתיים שלנו, תוכלו ליצור את הרקע המושלם לכל עסק, אירוע או פגישה. בין אם אתה סטארט-אפ המחפש לעשות רושם ראשוני נהדר או חברה ותיקה המעוניינת לשפר את חלל המשרד שלה, הדפסת רול-אפ איכותית היא הפתרון המושלם!

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קטגוריות מאמרים