הדפסה של מגנטים עם הלוגו של העסק

הזמנה של מגנטים מעוצבים עם הלוגו של החברה או העסק זהו כלי יעיל ביותר לשיווק
כל עסק המעוניין להרחיב את קהל לקוחותיו מחפש דרכי שיווק. רבים משקיעים הון עתק בקמפיינים שלא מגיעים לחשיפה גדולה, ועורכים מבצעים שהלקוחות הפוטנציאליים כלל לא רואים. אותם בעלי עסקים אינם מודעים לכך שאחד הפתרונות האידיאליים לשיווק העסק שלהם נמצא במגנטים שמודבקים על מקררים.

מגנטים והתרומה השיווקית לעסק

השימוש של מגנטים בעולם העסקים אפיין בעבר בעלי מקצוע אשר מציעים את שירותיהם בשיחת טלפון – בין אם המדובר הוא במסעדות המאפשרות משלוחים, חנויות פרחים, חשמלאים, שרברבים, מרחיקי יונים וכן הלאה. מגנט מגנט אשר כולל את מספר הטלפון של העסק ופרטים מהותיים אודותיו, מגנטי מפות וכד', יכול לשמש ככלי שיווקי מהמעלה הראשונה.

מרבית המגנטים נמצאים על המקרר, במקום נגיש לעיני כול. כאשר יידרש השירות שלשמו נתלה המגנט, יהיה זה אחד המקומות הראשונים שיבדקו בהם. זה הרי הרבה יותר נוח מחיפוש באינטרנט או בעיתון.

מעבר לכך, מגנטים מאפשרים לשמר את העסק בעיני הלקוחות שלו. כאשר הם מזמינים שירות ונהנים ממנו, הרי שהמגנט מהווה עבורם תזכורת לכך. בכל אימת שהם יתבוננו על המקרר (וזה קורה לא מעט מדי יום), עם יראו תזכורת לעסק אשר שירת אותם נאמנה. כך, סביר שהוא יחלחל עמוק בסדר העדיפויות שלהם, ויהווה בחירה לגיטימית וראשונית גם בפעם הבאה.

מגנטים מתאימים גם לפרסום של עסקים וחברות מסדר גודל גדול יותר

חשבו על הסכומים העצומים אשר מלווים את ניסיונות הפרסום של עסק, קטן וגדול כאחד. לא צריך להבהיר את עלות פרסום שלט חוצות, למשל. יחד עם זאת, רבים יציינו, ובצדק גמור, ששלט פרסום, גדול ככל שיהיה, לא מאפשר את החיבור החשוב הזה שבין הלקוח לעסק. הוא יכול לחלוף על פניו במהלך נסיעה, ולשכוח זאת ברמזור הבא.

הדפסת מגנטים עם לוגו בבית דפוס מקצועי

מגנט נמצא ממש מתחת לעיניהם של הלקוחות הפוטנציאליים. על המקרר, ליתר דיוק. מגנטים מתאימים גם לפרסום של עסקים וחברות מסדר גודל גדול יותר. הדפסת מגנטים עם לוגו עושים עם בית דפוס מקצועי אז אל תתפשרו!

בית דפוסמאמר נוסף אצלנו באתר

מאמר על דרכים נוספות למיתוג ושיווק

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קטגוריות מאמרים