הדפסת פנקסי חשבוניות בבית דפוס

הדפסת חשבוניות לעסק שלכם

בהקמת עסק, מלבד כרטיסי ביקור ואתר באינטרנט שהם בגדר רשות, על בעל העסק בראש ובראשונה להדפיס פנקסי חשבוניות לצורך דיווח על הכנסותיו. בתחילת הדרך סביר להניח שיועץ המס או מנהל החשבונות שלכם ידריך אתכם אילו פרטים צריכים להופיע על גבי פנקס החשבוניות ואיזה סוג פנקס חשבוניות אתם צריכים להזמין. הדפסת חשבוניות מתבצעת בבתי דפוס, ועל כל חשבונית חייב להיות מספר מזהה שרץ לאורך כל החשבוניות בפנקס, זאת אומרת, שלא ניתן להדפיס חשבונית באמצעות קובץ WORD אלא רק באמצעות פנקס חשבוניות או באמצעות תוכנה ייעודית ומאושרת מטעם רשויות המס בישראל שמאפשרת דיווח על הכנסות והדפסת חשבוניות.

הדפסת חשבוניות – ישן מול חדש

בעלי עסקים קטנים לרוב לא ישתמשו בתוכנות יקרות לצורך הדפסת חשבוניות וקבלות ויעדיפו את פנקסי החשבוניות שמציעים פתרון זול יותר ונוח יותר בעבור עסקים קטנים. במהלך הדפסת חשבוניות יש לשים לב ששם העסק מצוין בראש פנקסי החשבוניות, כתובת מלאה של העסק וכן גם מספר העוסק מורשה או מספר העוסק פטור של העסק. שימו לב בטרם ההדפסה שלא מבוצעת טעות כלשהי בטקסט היות ואלו פרטים קריטיים ביותר שעלולים לפסול את תקינות החשבונית.

הזמנת פנקסי חשבוניות מבית דפוס

הדפסת פנקס חשבוניות בבתי הדפוס השונים מאופשרת בכמה ווריאציות: רוב מנהלי החשבונות יעדיפו ניהול של פנקסי חשבוניות בשלושה העתקים: המקור ללקוח, העתק נוסף עבור הנהלת חשבונות והעתק שלישי לבעל העסק. על כן, בתי הדפוס יציעו לבעלי עסקים או לחברות להדפיס פנקסים בשלושה העתקים, אם כי ישנם עסקים פטורים או אפילו עוסקים מורשים אשר לרוב מספיק בעבורם שני העתקים בלבד. שימו לב כי ניתן לבחור בפנקסי חשבוניות המכילים חשבונית אחת בדף או מספר חשבוניות בדף, בחרו בפנקס המתאים ביותר לצרכים שלכם – באם אינכם צריכים לפרט יותר מדי על השירות בתוך החשבונית, כדאי לבחור בפנקס של מספר חשבוניות לעמוד.

הדפסת פנקסי חשבוניות בהזמנה אונליין

הדפסת פנקסי חשבוניות דרך בית דפוס אינטרנטי (בהזמנה אונליין) היא ברוב המקרים זולה יותר מאשר הדפסה של פנקסי חשבוניות בבית דפוס רגיל, שימו שבמהלך ההזמנה האינטרנטית תוכלו לצפות בתצוגה מקדימה של הפנקס על מנת לאמת שכל הפרטים שהזנתם נכונים, ותוכלו לבחור בתבנית של חשבונית מתוך מגוון רחב של תבניות המשמשות תחומי עיסוק שונים.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קטגוריות מאמרים