בחירת צבע לפנקסי צ'קים

בחירת הצבע המתאים לפנקסי הצ'קים של העסק שלכם – טיפים ועצות:

1. שמירה על התאמה בין צבעי הלוגו לצבעי הצ'קים

היום אפשר להדפיס על פנקסי צ'קים במגוון רחב של צבעים, ליצור הטבעות מיוחדות על הנייר ולתת חופש יצירתי כמעט מוחלט, אבל אם אתם רוצים להדפיס פנקסי צ'קים מעוצבים לעסק שלכם כדאי  להקפיד על התאמת צבעי פנקס הצ'קים לצבעים של לוגו החברה ולצבעים שמככבים בדרך כלל במוצרים ממותגים אחרים, כמו ניירות המכתבים והמעטפות שלכם. אחידות בין הצבעים של כל המוצרים האלו עושה רושם מקצועי יותר ומשדרת הקפדה על הפרטים הקטנים.

2. בחירה בצבע הנכון

אם אין לכם לוגו מיוחד לעסק ואתם עדיין רוצים להשתמש בצבעים בעת הדפסת פנקסי צ'קים תוכלו להדגיש פרטים מסויימים במבנה הצ'ק או לבחור בצבע מיוחד לכל שטח הצ'ק. מומלץ לבחור בצבע שמשאיר את הצ'ק קריא וברור ולא ללכת על צבעים עליזים או בוהקים מדי שיכולים להפוך את הצ'ק לבלתי קריא.

תוכלו להדגיש באמצעות צבעים חזקים כמו כחול, אדום או אפילו ורוד בוהק את שם החברה, את פרטי ההתקשרות או את המוטו השיווקי שלכם – אם תרצו שיופיע על הצ'ק.

3. שימוש בצבעים בהירים להדגשת המסרים
הדפסת פנקסי צ'קים עסקיים כוללת בשנים האחרונות גם שימוש בהטבעות שונות על גבי הצ'ק, בייחוד על גבי הספח אך לא רק. ההטבעות האלו יכולות להיות של לוגו וסמל החברה או לחילופין להציג איור או ציור של המוצרים של החברה או כל מוטיב אחר שמתקשר לפעילות שלה. מומלץ לבחור בצבעים בהירים שיהוו עיטור ברקע של הצ'ק ולא יתעלו על מה שיודפס על הצ'ק מאוחר יותר. הדפסה של צבעים עזים מדי יכולה ליצור מראה עמוס מדי ולא אלגנטי.

4. במקרה של יותר מחשבון אחד לחברה – כדאי ליצור בידול בין פנקסי הצ'קים
חברות רבות עובדות עם יותר מחשבון בנק אחד וכתוצאה מכך יש להן מספר פנקסי צ'קים שונים בהם משתמש הצוות במחלקת הנהלת החשבונות כאשר הוא מוציא תשלומים לספקים, רוכש ציוד ועוד. האפשרות להדפיס פנקסי צ'קים מעוצבים יוצרת יתרון פרקטי – ניתן למעשה להבדיל בין הפנקסים השונים באמצעות צבעים. מומלץ לבחור צבעים שונים לכל חשבון בנק וכך ליצור הבדלה נראית לעין, שתגרום לאפס בלבול וטעויות. אם זאת, מומלץ לבחור עדיין בצבעים שמתחברים למיתוג של החברה, לצבעי הלוגו ושאר חומרי הפרסום של החברה.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קטגוריות מאמרים