עיצוב צק כאסטרטגיית שיווק

יודעי דבר אומרים שביצירת תדמית לעסק חשובה מאוד התדמית. כיום בעידן האינטרנט כאשר לקוח לא מרוצה מעלה חוות דעת לרשת, מהר מאוד הרבה מאוד נחשפים למידע הזה  לטוב ולרע.

יצירת תדמית אחידה
ישנם חברות מזון שמקפידות תמיד לעצב את החטיפים שלהם באותם גוונים. כמו כן, חלק מהמורים לנהיגה מקפידים שכל המוניות שלהם יהיו באותו עיצוב. האחידות הזו תורמת לעסק מגוון יתרונות, הדבר משדר בפני הלקוחות אחידות ושיטתיות (במובן החיובי של המילה), לקוח המחפש מוצר של אותה חברה יכול להבחין במוצריה יותר בקלות הודות לאחידות בעיצוב וכן הדבר מאפשר לחברה לבחור בצבעים שמשתלבים עם השקפת העולם של החברה, למשל חברה למוצרים אורגניים יכולה לבחור גוונים ירוקים בכדי לשדר בפני הלקוחות השקפת עולם ירוקה ואקולוגית.

עיצוב צ'קים בהתאם לסמלי החברה
כאשר גווני סמל החברה ומוצריה אינו מופיעה גם בצ'קים של החברה, הדבר פוגם באחידות התדמיתית. לכן מומלץ לשקול אפשרות של עיצוב צ'קים על ידי חברות פרטיות. לעיצוב צ'קים פרטי יש גם יתרונות נוספים מעבר לתדמית אחידה.