הזמנת נייר חלק לצ'קים, הדפסת צ'קים על נייר חלק

הזמנת נייר חלק להדפסת צ'קים

בעבר, חברות ואנשים פרטיים אשר רצו להוציא פנקס צ'קים היו פונים לבנקים ומזמינים פנקסים בדואר. כיום המצב שונה לחלוטין וכל חברה יכולה להדפיס צ'קים על נייר חלק מאובטח – אצלה במשרדים בלי להיות תלויה במקור חיצוני.

עסקים רבים בוחרים להדפיס בעצמם בטכנולוגיית הדפסת צ'קים שלהם על גבי נייר חלק, והם מחזיקים מכונה המדפיסה את הצ'קים בצורה מאובטחת ומהירה. בהדפסת צ'קים על נייר חלק יש להתשמש באחת מהתוכנות הנפוצות בשוק אשר מאפשרות התממשקות ישירות לתוכנת הנה"ח הקיימת, והמאפשרות להדפיס צ'קים בצורה מהירה מהמדפסת המשרדית כולל את כל הגרפיקה של הצ'ק ואפילו את השורה המגנטית (בדיו מגנטי מיוחד).

נייר חלק לצ'קים 10,000 יחידותהיתרונות בהדפסת שיקים בטחוניים על נייר חלק

הדפסת צ'קים על נייר חלק (נייר בטחוני) , מאפשרת גמישות בשינויים גרפיים בצ'ק (דרך התוכנה) ללא צורך להפיק הדפסת צ'קים מחודשת. מרכיבי הצ'ק של העסק (הלוגו, גרפיקת הצ'ק ולוגו הבנק, הטבלאות והטקסטים) מאוחסנים בתוכנה עצמה או במדפסת ומאפשרים גמישות. כך, ניתן להצטייד בנייר בטחוני הכולל לרוב גם רקע צבעוני ולהדפיס מאותו נייר מיוחד צ'קים לחברות, בנקים וסניפים שונים על אותו נייר חלק.

הדפסת צ'קים על נייר חלק עם אינטרצ'ק

אינטרצ'ק כמובילה בתחום הצ'קים לעסקים מזה 25 שנה, מספקת ניירות חלקים לצ'קים, עם רקעים ופרפורציות (חירורי תלישה) לעסקים המשתמשים בשיטת הדפסה זו.
הניירות שאנו מספקים אינם ניירות חלקים רגילים של מדפסת, אלא ניירות ביטחוניים (נייר חלק לצ'קים) אשר עוזרים למנוע זיוף צ'קים באמצעות חומרי מחיקה כימיים.
בצורה הזו, לקוחות וחברות אשר בחרו להדפיס צ'קים על נייר חלק יכולים לוודא שהחיסכון לא יבוא על חשבון הבטיחות של הצ'קים.
צרו אתנו קשר כבר היום לקבלת הצעת מחיר ללא תחרות.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם