צ'קים מעוצבים בהתאמה אישית עם לוגו החברה

קשה למצוא עסק אשר יכול להתנהל באופן ראוי ללא פנקסי צ'קים לצורך תשלום לספקיו. אי לכך, הצ'קים משמשים את רואי החשבון של העסק כמעט בכל פעולה פיננסית, ומאפשרים לעסק לשמור על ארגון ועל סדר. כיום רבים כבר יודעים  לא בכל מסתכמים יתרונותיהם של הצ'קים, ושביכולתם להוות גם אמצעי שיווקי מהמעלה הראשונה. וכאן בדיוק מתחילים לדבר על צ'קים מעוצבים, והתמורות החיוביות שהם יכולים לחולל בכל עסק.

מהם צ'קים מעוצבים?


צ'קים מעוצביםבתחילת שנות ה-80, חל שינוי מהותי בתחום הצ'קים בישראל. בשנה זו, נגמר המונופול של הבנקים על הדפסות הצ'קים, וגורמים שונים החלו להיכנס לשדה המשחק. עם השנים, כשטכנולוגיית העיצוב הגרפי הלכה והתפתחה, נוצרו גם הבדלים שונים בעיצוב של פנקסי צ'קים. ומאז, השמיים הם הגבול.
כיום, עיצוב פנקסי צ'קים הפך למקצועיות של ממש, ויש שיאמרו אפילו אומנות. נכון, ברור כי הפרטים הטכניים, ביניהם גובה הסכום ופרטי האדם שאחראי להמחאה, חייבים להימצא. וכן, חשיבות מכרעת עוד יותר מקבלים סימוני האבטחה השונים, שעה שנדרש שאת הצ'קים לא ניתן יהיה לזייף בשום מקרה. אלא שלרכיבים אלה מוסיפים בשנים האחרונות גם עיצובים שונים, לרבות לוגו החברה, גוון מסוים או אפילו סלוגן. למעשה, זהו כרטיס ביקור לכל דבר ועניין.

ליצירת קשר ליחצו  כאן או  התקשרו עכשיו 1-800-365-365

עיצוב פנקסי צ'קים בהתאמה אישית

פנקס צ'קים מעוצבחברה המתמחה בעיצוב ובהדפסת צ'קים תוכל בהחלט להציע רעיונות, מהם ניתן להתרשם בדרך לבחירה: למשל, סקירה של פנקסים קודמים, שנעשו בחברה עבור גורם מקצועי בסדר גודל דומה. בכל אופן, חשוב לשמור על מקצועיות, ולא להפריז יתר על המידה עם עיצוב הצ'ק. אמנם מראה בומבסטי ימשוך בהכרח תשומת לב, אך עלול להסיט את תשומת הלב ממה שחשוב באמת: הגורם שעומד מאחורי הצ'ק, והתדמית החיובית והרצינית שלו שמנסים ליצור.

דגשים בדרך לבחירה המושכלת ביצירת צ'קים מעוצבים

עיצוב פנקסי צ'קים חייב לעמוד בקנה אחד עם הרצונות של החברה. את המלאכה הפיזית של העיצוב ייקחו על עצמם, כמובן, מומחים גרפיים מהשורה הראשונה. ועדיין, כאשר אנשי החברה מגדירים את הרצונות והצרכים שלהם, ומחדדים את המסרים שהם רוצים להעביר באמצעות הצ'קים, גדלים הסיכויים להתאמה מושלמת של עיצוב הצ'ק לצרכיו. המלצה נוספת היא שלא להתפשר בהדפסת הצ'קים, ולהשקיע בכך את מלוא המאמצים. צ'ק העשוי מנייר זול, או כזה שבו איכות ההדפסה נמוכה, עלול להיות יעיל הרבה פחות.

ליצירת קשר הקישו כאן או מלאו את הטופס בתחתית הדף.

לשיחה טלפונית התקשרו אלינו 1-800-365-365

צ’קים מעוצבים כחלק ממיתוג העסק

בתחרות של היום נדרש כל עסק לבדל עצמו וליצור מיתוג אשר מייחד אותו ומעניק יתרונות בהשוואה למתחרים. רוב בתי העסק פונים לבית הדפוס על מנת להזמין ניירות מכתבים, מעטפות, קבלות או חשבוניות ידניות ופנקסי הזמנות מעוצבים עם לוגו של החברה. לכן, כדאי לדעת כי ניתן להזמין בבית הדפוס גם צ’קים מאובטחים עם לוגו החברה וכך נהנים מפתרון מתקדם וייחודי, הן למיתוג העסק והן לצרכי אבטחה.

הזמנת צ’קים מודפסים עם לוגו החברה על גבי כל צ’ק

בין אם אתם חברה גדולה, בינונית או קטנה עליכם לדאוג למיתוג העסק ואין כמו צ’קים מעוצבים עם לוגו של החברה ופרטים נוספים, על מנת לבדל את העסק ולמשוך את תשומת הלב. יש לבחור בית דפוס מקצועי ובעל מוניטין גבוה בתחום של הדפסת פנקסי צ’קים לחברות אשר מייעץ לבעלי החברה ומסייע להם לבחור מאפייני אבטחה ייחודיים שתפקידם להקשות על מקרי זיוף והונאה.

צ’קים מודפסים מבית דפוס – הדפסת צ’קים לארגון
באדיבות אינטרצ'ק בע"מ – הדפסת צ'קים דיגיטלית לחברות ועסקים

מידע נוסף על הדפסת פנקסי שיקים

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תוכן עניינים