היתרונות של יצירת צ'קים שמותאמים לעסק

בעוד שאנשים פרטיים משתמשים בכרטיס אשראי כאמצעי תשלום מועדף, הרי שבקרב לא מעט עסקים המצב שונה לגמרי. הרבה מאוד עסקים בישראל עושים שימוש רב ביותר בצ'קים, על מנת לשלם לספקים שונים ולנותני שירותים אחרים. כדאי לדעת שעבור בית עסק או עצמאי, יש יתרונות משמעותיים להזמנת פנקסי צ'קים מעוצבים. בשורות טובות ומשתלמות הן שגם לא חייבים לעשות זאת באמצעות הבנק וכך – זה גם נעשה משתלם במיוחד.

מדוע צ'קים מותאמים

לפני שנראה מדוע כדאי לקחת בחשבון את האפשרות של הזמנת צ'קים לאו דווקא באמצעות הבנק, ראוי להסביר מדוע רבים כל כך בוחרים לעשות שימוש בצ'קים מותאמים, לפי דרישת העסק.

  • מיתוג – צ'קים מותאמים יכולים להשתלב היטב מבחינת המיתוג העסקי. אמנם על פי התקנות העוסקות בהדפסת צ'קים לא ניתן להדפיס צ'ק באופן חופשי לחלוטין ובלי הגבלות, אבל בהחלט ניתן לעשות הרבה כדי להתאים אותו למיתוג העסקי על ידי לוגו או סמל מסחרי.
  • פרסום – כאשר מוספים את פרטי העסק ויצירת קשר על גבי הצ'קים המותאמים, בצורה נכונה ועל פי תקנות הצ'קים השונות, יש בכך כדי לפרסם את העסק ולקדם אותו בפני כל מי שרואה אותו. עיצוב נכון יכול להפוך את הצ'ק להרבה יותר מושך ונעים לעין.
  • מיגון ואבטחה – יצירת צ'ק מעוצב ומותאם חייבת לקחת בחשבון גם אמצעי אבטחה שונים. אמצעים אלה, שיכולים להשתלב בצורה הנבחרת, יכולים למנוע שימוש לרעה, זיופים ושאר צרות.

זה כדאי ומשתלם

באופן מפתיע, ניתן לשלב צ'קים מעוצבים ומותאמים לפי דרישה גם עם חיסכון כספי. מי שמוכן לעשות מאמץ חד פעמי ולקבל את אישור הבנק להדפסה פרטית (באופן עצמי או בבית דפוס מתמחה) יוכל להוזיל את העלות עבור העסק. כאשר בתי עסק עושים שימוש בלא מעט צ'קים, מדובר בחיסכון משמעותי מאוד, שלא כדאי לוותר עליו.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קטגוריות מאמרים