בית דפוס והדפסות

הכל על בתי הדפוס הדיגיטלי : הדפסת תמונות, כרטיסי ביקור והדפסת פוסטרים

1. הדפסת כרטיסי ביקור באתרי אינטרנט

ניתן כיום להדפיס כיום כרטיסי ביקור בעיצוב מותאם אישית, ללא מאמץ באתרי אינטרנט, אשר יציעו לכם מגוון תבניות עיצוב מוכנות מראש – עיצובים האמורים להתאים לבעלי מקצוע ספציפיים וכדומה. המבחר הרב של דוגמאות יכול בהחלט להיות מספק עבור כל מי שרוצה כמות גדולה של כרטיסים אך אינו רוצה שהדבר יעלה לו יותר מדי. בנוסף לכך אפשר לפנות למעצבים מקצועיים אשר יעבדו על עיצוב אישי של כרטיס ביקור, והמחיר לכך הוא בהתאם.

קיראו עוד על הדפסת כרטיסי ביקור  באתר של בית הדפוס כרטא

חשוב לזכור כי עיצוב אישי של כרטיס ביקור מהווה בדרך כלל חלק מקמפיין שיווקי כולל או ממיתוג כולל לאדם או לעסק.

במקרה כזה על הגרפיקה של כרטיס הביקור להיראות כחלק אינטגרלי מהגרפיקה שמופיעה על אלמנטים עסקיים אחרים כגון ניירת עסקית, שילוט חוצות ועוד.
הדפסה של  כרטיסי ביקור עבור בעל או אישה באתרי אינטרנט זהו רעיון נפלא בתור מתנה מקורית ולא יקרה עבור אדם קרוב שאתם רוצים לתמוך בעסק שלו

2. הדפסה של תמונות על בדי קנבס

תמונה וציורים המודפסים על בדים אשר עשויים מקנבס מתאימים לתלייה וקישוט בעסקים מודרניים המשדרים חדשנות טכנולוגית. בחירת תמונה אשר תוצג במרכז העסק ואשר תהייה מודפסת על קנבס היא רעיון מצוין עבור  כל בעלי העסקים שרוצים לעצב את המשרד שלהם. אין ספק  כי הדפסה על קנבס – זהו עניין חדש אשר הגיע אפילו עד קירות בנייני משרדים בארץ.

אתר מסגרת מתמחה בציורים, צילומים או הדפסה על קנבס. האחריות היא לכל החיים כי הצבעים שלנו לא דוהים  – איכות התמונה כלל לא נפגמת אז זה האתר : הדפסת תמונה על קנבס.

הדפסת תמונות קנבס לעיצוב הבית

לעיתים קרובות, ירצו מעצבי בתים הבאים לעצב משרד חדש לקחת אחריות גם על התמונות התלויות בבית. במידה והלקוח אכן מסכים \ להשאיר זאת למעצבים ולאפשר להם , לבחור תמונה באתרי האינטרנט, ואז  לקנות תמונה  ומסגור לתמונה, ולבסוף להחליט על מיקום התמונה בקיר.
כך יכולים הלקוחות לבוא בטענות למעצבי הבית במקרה של ירידה מהירה באיכות התמונה. אולם, כיום זה כמעט לא קורה יותר: ניתן להשיג תמונה על גבי קנבס באיכות מעולה וכמובן שהצבע לא דוהה ואיכות התמונה לא נפגמת  גם כשעובר הרבה זמן. הדפסת תמונה על גבי  בד קנבס היא הדבר הנפלא ביותר אשר קורה לשוק הציורים של הארץ

3. הדפסת פוסטרים ותמונות

הדפסת פוסטרים או הזמנת תמונות מודפסות או אפילו ממוסגרות, יכולה להתאים לאנשים המעוניינים לפרסם רעיון, ערך או השקפת עולם מסוימת.

מהיכן הופיע שם מוזר זה ? מה פירוש “הדפסת פוסטרים" בכלל? ובכן, פירושו הוא שאנו ממליצים לכם ממש בחום על אתר מסגרת שהוא האתר הכי גדול במדינת ישראל לרכישת תמונות באינטרנט. אז למה פוסטרים? כי פוסטר יכול להיות גם ציור יפה או צילום מיוחד, שכאלו תוכלו למצוא בתוך האתר באלפים. ולא כל בן אדם שרוצה לקנות תמונה חייב להוציא אלפי שקלים ולקנות מסגרת כבדה ומעצבנת. ניתן לקנות את זה בתור פוסטר ולתלות את זה ללא מסגרת. או לקנות דרך האתר מסגרות עץ קלילות וקלות גם מבחינת משקל ומבחינת מחיר.

אז אם עוד לא הייתם באתר המדהים הזה היכנסו אליו ותראו שיש בו יותר משישים אלף (!!!!) תמונות: תוכלו למצוא תמונה של כל דבר אותו תהיו מסוגלים לדמיין לעצמכם: תמונות של חמורים או תותים, ציורים של שמיים או עכברים, פוסטרים של אגסים או נשים יפות – בקיצור הכול תמצאו באתר מסגרת והמחירים ממש ממש זולים

אז תזכרו שהמלצנו לכם ותזמינו תמונה באינטרנט  ישר הביתה

ועוד מאמר על בחירת הצבע הנכון בהדפסה

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קטגוריות מאמרים