בחירת הצבע הנכון בצ'קים

חשיבות בחירת הצבע הנכון לצ'קים

לבחירת הצבע הנכון על גבי צ'קים ישנה משמעות רבה, מבחינה עסקית תדמיתית ומבחינת טעם באופן כללי. בהדפסת צ'קים דרך בית דפוס מכובד, ניתן ליצור התאמה בין צבע הנייר עליו מודפסים הצ'קים לבין הצבע המזוהה עם החברה (למשל, צבע הלוגו, צבע הקטלוגים והברושורים וכו').

למה זה טוב?
תדמיינו לרגע את עצמכם, בתור בעלי עסקים רציניים ומכובדים. ניגשים לבצע עסקה עם חברה אחרת. אתם נכנסים למקום שכולו כחול, למשל. הכיסאות כחולים, הקירות כחולים, לוגו החברה כחול. מגישים לכם דפי פירוט עסקה כחולים, עם לוגו כחול ואווירה כחולה. בגדול, מכניסים אתכם לאווירת החברה, שהמיתוג שלה צועק "כחול". אתם כבר מרגישים כחולים בעצמכם, העניבות מסביב כחולות. מגישים לכם עט יוקרתי וכחול על מנת לחתום על ההסכם. ואתם כמובן, חותמים. והכל כחול. השיא מגיע כאשר בעת ביצוע העסקה מגיע אדם עם צ'קים, שהרקע שלהם מודפס בכחול. אתם מקבלים רושם שמדובר בחברה רצינית, אם אפילו פנקסי השיקים שלה צבועים בכחול.

אז על מה תחשבו בפעם הבאה שתראו משהו בצבע כחול?

טוב, השתכנענו, מה עכשיו?
בצעו איפיון לבית העסק שלכם, האם יש צבע שאתם משתמשים בו לעתים קרובות, צבע שלפי דעתכם מקושר עם העסק שלכם? אם לא, מה צבעו של הלוגו? האם הוא יתאים לצ'קים המשמשים את העסק. חשבו טוב טוב על הנושא, עם מי אתם מבצעים עסקאות, כיצד זה יוכל להשפיע על מיתוג העסק בשוק. בתור מאפיין חדש יחסית, אתם יכולים להיות בין החלוצים בתחום, שיקים המותאמים לחברה, בצבע ובלוגו, יוצרים תחושה של עסק רציני עם אנשים רציניים, מסודרים ומאורגנים, שלוקחים ברצינות את תוכנית מיתוג החברה ויישומה.

לסיכום
שיקים צבעוניים הם הכרח, אם ברצונך לתפוס מקום של כבוד בתודעה הסביבתית. בתור עסק ממותג ומזוהה עם צבע מסויים. דווקא הפרט הקטן הזה שרק מראה על קפדנות, דקדקנות ואמונה בעסק, יכול לקחת אותך רחוק. אז לאחר מחשבה מעמיקה והגעה למסקנה, אל תהסס. שיקים אולי נראים כמו פריט קטן חסר חשיבות, אבל הם יכולים לעשות את כל ההבדל בצורה שבה תופסים אותך ואת העסק שלך.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קטגוריות מאמרים