נייר בטחוני להדפסת צ'קים

צ'קים יש להדפיס על נייר מיוחד הנקרא 'נייר בטחוני'. נייר זה מקטין את הסיכויים לזיופים וניתן להוסיף להטביע בו אלמנטים נוספים המבטיחים רמת אבטחה גבוהה לצ'קים המודפסים. חברת אינטרצ'ק מספקת ניירות בטחוניים להדפסה של שיקים. הנייר הבטחוני מאפשר לכם להדפיס צ'קים אצלכם בחברה, בלי להתפשר על הבטיחות שלהם.

צרו קשר עם אינטרצ'ק וקבלו הצעת מחיר עבור נייר לצקים .


ציוד מיוחד לצ'קים
בשנים האחרונות קיימות תוכנות ומדפסות אותם ניתן להתקין בעסק ודרכם ניתן להדפיס צ'קים על נייר מיוחד המיועד לכך. אך אם מעוניינים בצ'קים בשיטות אבטחה גבוהות יש לפנות אל בית דפוס המומחה בתחום. טרם בחירת בית דפוס יש לוודא כי הוא בעל ניסיון וותק בהדפסה של שיקים, כי הוא משתמש בסוג נייר מיוחד להדפסה זו וכי הוא מציע ללקוח מספר שיטות מיוחדות להדפסת צ'קים המבטיחות מניעת זיופים.

נייר מיוחד להדפסה  של שיקים – מניעת זיופים


חשוב לוודא כי בית הדפוס מדפיס צ'קים ברמת אבטחה גבוהה מאוד ובאמצעים מתקדמים על נייר מיוחד הנקרא 'נייר בטחוני'. הבדיקות החשובות הן:
א. סוג ואיכות הנייר – חובה לוודא כי משתמשים בנייר בטחוני איכותי על מנת להדפיס את הצ'קים.
ב. הצבע – נייר בטחוני ישנה את הצבע שלו  אם נוכל ינסה למחוק או להסיר חלק מהפרטים על הצ'ק.
ג. רקע – אם מחליטים להזמין פנקס צ'קים עם רקע צבעוני יהיה קשה מאוד להסיר את הכתוב עליו מבלי להשאיר סימנים בו.
ד. טכניקות למניעת זיופים – ניתן לבחור בנייר צ'קים עליו מודפסת הולוגרמה הייחודית לעסק שלכם, לבחור בניר צ'קים הכולל הגנה מפני מצבים של צילום.
ה. סוג הדפסה – שימוש בדיו מגנטית בעת הדפסה תקשה במידה רבה לזייף את הצ'ק.

הדפסת פנקסי צ'קים על נייר בטחוני – אינטרצ'ק

נייר בטחוני הוא הנייר המתאים להדפסה של צ'קים. ככל שהנייר עליו יודפס הצ'ק יהיה סיבים צבעוניים וקטנים ביותר, כך ההגנה מפני זיופים תהיה טובה יותר. בנוסף, תמיד חשוב לנקוט באמצעי אבטחה נוספים על נייר הצ'ק, כמו למשל הולוגרמה, סימן מים, דיו מגנטית, פיגמנטים מיוחדים על הצ'קים ועוד.

מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

קטגוריות מאמרים